Blodprov, Städa, sola, dator, inget liv?

Hej o håå =)

Läget med er då?

Med mig är det toppen.

Vaknade klockan tio idag, (vilket mirakel haha) nää men det är för att jag skulle lämna blodprov för att min husläkare sa det och bla bla =)
Jag åkte hem därefter käka och städade rummet har lite kvar, men tänkte att jag skulle vila så jag och syrran åkte och sola.
Nu är jag iallafall hemma och sitter framför datorn. Städade gaderoben idag också och tog ut kläder som jag aldrig har använt, men ändå köper jaag och köper. Till slut bestämde jag att sölja använda kläder som jag max har haft på mig 3-10 ggr och nya kläder också. Ska lägga ut dom på Stylesearch (Ni kan checka in där och ta en look på kläderna, ni kanske vill ha något? Heter Shahed  där, så kolla på namnet.

Nu kommer mina söta granne som är som en syrra till oss D. Henne ska jag berätta mer om senare, älskade syster=)

Puss o hejåhå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0