Helloo Helloo..

Ooo Guudd vad jag har haft fullt upp, jag har inte ens suttit framför datorn och bara tagit det lungt!

När jag sitter vid datorn så blir det bara: Kolla min mail, Kolla föreningens Mail, Söka på Www.Sl.se och så var det klart nej juste www.blocket.se oxå letar efter en bil som jag kan ha för att övningsköra men nej jag hittar inte något bra o billigt eller tycker om :S
 
Idag är jag ledig från jobbet eftersom imorgon är det öppning klockan 10:00 ttaaa daaaaaaaaaaaaaaa. Då behöver man verkligen ta det lungt efter att ha byggt en hel butik med skor o massor.
 
Älskar man skor får man åka till oss på DEICHMANN sko som ligger i kungsgatan 6. Det är jätte fina skor till bra pris kan jag säga =) Välkommna dit!

Nu ska jag byta om och ska hämta lillbrorsaan från skolan eftersom han ska på fotbollsträning =)

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0