Det löser sig =)

Tjena hejsaaan :D

Idag har jag varit på jobbet sen 10 på morgonen till klockan 18:00 så jag har bara jobbat, är trött faktiskt och ska sova snart.
Världen är märklig, jag och en skolkompis som inte har setts på 5 och ett halv år såg idag första dagen på jobbet, sayy whhaaat? Jag hade aldrig förväntat det och båda två kände igen varandra haha. Det var s å kul och prata alla minnen ihop man blev uppdaterad på nytt av sina gamla skolkompisar och det var många jag hade glömt bort alltså haha =P
Vi är nybörjare i butiken så vi håller på att lära oss allt och det är krångligt med det löser sig, "Alla lär sig allt men man kan inte vara bäst"  ett ordspråk haha  =P men jobbet funkade och alla personal var trevliga =)

Puss o Hej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0