Snart e klockan 00.00

Tjena hejsan =) eller borde man säga Go kväll?

Klockan är snart 00.00 om 25 minuter och ja jag vet inte varför jag säger men är så tom på ord just nu haha.
Var i kyrkan idag från fyra tiden och fixade till Power Point föreläsningen, tack gud den blev glad och dom gick ut nöjda, men någon måste väl säga något negativt. Det ät inte något jag blir ledsen över, blev faktiskt glad för jag kan göra det bättre nästa gång, fast det var bra=)

Efter kyrkan åkte vi hem, men på vägen hem ville min syster åka hem till vår kära kusin Mimmi. Hennes 7 åriga brorsa och min 7 åriga brorsa var oxkså i kyrkan för troundervisning för barn då dom tittar på en religös barnfilm, det var massa andra barn oxå ca 20-25 st, jag blir såå glad av att barnen lär sig =) I allafall tillbaka till det jag skrev om. Så min söta älskade lille bror Mv ville också åka hem och sova över hos hans kusin Mt som hans syster är Mimmi som är vår kusin, okej det blev krångligt för er nu, hoppas ni förstod hehe.  Innan min bror Mv skulle åka o sova över där då vi var påväg ut från kyrkan hade jag och han en konversation:

Mv: Shahed var ska du gå? (han lät ledsen o höll på gråta)
Jag: Vart ska jag gå? Hem såklart sötis.
Mv: Men vart ska du gå, Shahed snälla sig?
Han trodde jag skulle till min Mimmi och ville så gärna hänga med för att han hade såkul med min vår lilla kusin MT.
Jag: Men habibi jag ska hem hayati (Pussade honom) varför gråter du?
Mv: Meeeeen Shaheeeeed vart ska du gå?

Hahah jag tyckte så synd om honom, sen han fick åka till kusinen och sova över där. Han var så glad bääbbiisseen=)

Ojj nu är det bara 4 minuter till klockan 00:00, vad tiden går snabbt alltså.

Hej o hå!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Meen tjeenaarreee kusiiin :D



hur är det med dig??

jag tänkte kolla läget medan jag ändå var här inne och kollade runt ;)



hade braaa

2008-10-04 @ 18:13:42
URL: http://miimooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0