Förlåt Förlåt....Tillbaka igen =)

Har varit dålig på att blogga idag faktiskt, jätte dålig känner mig taskiig =(

Nää men idag har det varit fullt upp, varit i kyrkan från klockan 16.00 till 21.00 (Japp kan tänka att många säger - Oj så länge i kyrkan, fan har man o göra där bla bla bla..Jag har även ett liv utanför kyrkan såklart =)

16.00- 19.00 - Möte inför planering för en stor julfest.

19.00-21.00 - Körträning.

Jag älskar o vara i kyrkan och det är roligt, jag känner jätte många personer och har min tro som stärker mig för varje dag, kärlek och respekt för min religon, för min del =)
För tre år snart 4 år sen startade vi en förening i vår kyrka och är med i SUK (Sveriges Unga Katoliker) Och jag sitter med i styrelsen för SLUK (Stockholms läns unga katoliker) som ligger under SUK. Alla föreningar och städer hör ihop till SUK, fast alla har olika namn, som tex SLUK i stockholm, MJUK i västerås, örebro m.m.
Jag är även ordförande för min lokalförening i vår kyrka, det är något jag ser upp till plus att alla respekterar det och det gör mig lycklig faktiskt. 

Vi har även sidor:

http://www.suk.se/ och http://www.sluk.se/ (Checka gärna in =)

Såå vii har det otroligt kul, det är inte bara be. Men såklar att det är en stor del i våra föreningar, vi är troende =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0