Gormorgooooon

Hoppas allt e bra med er där ute? För hos mig är det toppen idag fast vädret är tråkig. Jag har sovit ut verkligen så skönt alltså.

Jag hade köpt et sån där mobilskydd från Skal-Man.se men den passade inte min fina mobil sen såg det för killigt ut =P Men jag retunerade det och vill ha mina pengar tillbaka till ett annat nöje, hehe. Men så ringde ja dom och det var tydligen fel med något hos dom därför har ja inte fått pengarna tillbaka. Annars har www.Skal-man.se bra mobilprylar och till ett billigt pris =) Jätte bäst =)

Ringde även högskola eftersom jag inte vill gå programet utveckling och internationellt samarbete för att det inte passade mig, jag är en person som gillar att arbeta med människor och inte bara med papper. Älskar o lösa problem, få människor att må bra och hjälpa dem på ett bra sät t =)
När vi började där så är det typ obligatoriskt att studentkåren från in pengar från varje student, kåravgiften gick på 350 :- får se om jag får tillbaka pengarna alltså =)


Nuu såå ska jag käka lite frukost och fixa mig occchhh ge mig ivääg =)



Ha de bra såå länge, i´m back soon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0