Underbar fredag och lördag =)

Det har varit en underbar fredag och lördag faktiskt.  I fredag var jag i kyrkan hade föreläsning vid 18:00 tiden, det kom många ungefär 40 st =) Tack för att ni kom ni är underbara =)

Vi är kristna orientaler från Irak, Syrien, Libanon m.m har många medlemmar när det gäller föreningar inom kristendomen. Varje föreläsning vi har varje vecka på en fredag brukar 20-40 personer närvara,  förutom andra föreläsningar då är det ca 60-80 stycken som brukar närvara på en föreläsning.
Jag blir så glad när det kommer så många ungdomar och lära känna sin religion mera, jag gör allt för min förening och älskar varje person där =)
På tal om föreningar m.m så har Polackerna en stor del i SUK och SLUK. Dom är jätte många ungefär 600 st.

Som jag har nämt förut så har vi sidor : www.suk.se och www.sluk.se  =) Besök dom gärna =)

Iaf min lördag har oxå varit kul, det var länge sen jag umgicks med min mamma och syskon. Idag var det en bra tillfälle kändes det som, ville vila från "utelivet" idag hehe =)

Imorgon är det kyrka och sen är det jobb och sen hem, vad gör man på en söndag? (Det blev för många "OCH" haha) Men ändå och så och och och =D

Ha de bäst bloggläsare =)




Älskade Brorsan (Kände för att lägga just denna bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0