Lat är jag och filmen a walk to remember..

Gomorgon på er läsare =)

Jag vaknade vid tolv tiden, käka frukost och är så trött. Jag har nästan vant mig vid att sitta hemma fast jag inte vill. Nej nej det är inte roligt o sitta hemma varje dag alltså.
Min pappa däremot som är för tillfället sjukskriven pga av en hård bil krasch(det var den andra mannens fel) så kan han inte röra ryggen så mycket =( Pappa Habibii inta (Älskar dig på arabiska) han tycker rom att sitta hemma nu förtiden hehe och jag tror att det är pga att han har jobbat så mycket o vått o torrt så ibland behöver man vila =)

Men idag är det inte sitta hemma, ska åka iväg till kyrkan för körträning. Ta i trä, ta i trä vår kör har blivit jätte bra, Ta i trä tusen ggr :D

För tillfället är jag rastlös och igår satt jag till tre på natten och kollade a walk to remember filmen, alltså jag grät och grät och grät tills jag fick ont i huvudet.

Här får ni se lite av filmen plus låten only hope av mandy moore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0