Lite om mig själv!

Heter som sagt Shahed, ett ovanligt namn från mellanöstern(Irak). Irak är mitt hemland och stolt är jag men jag är uppvuxen i Sverige sedan 14 år tillbaka och det ångrar inte jag. Sverige är mitt andra hemland och har förstår den svenska kulturen/traditionen mycket väl. Det finns både gott och ont vartsomhelst i världen, ingen är fri. I Irak är typ ett krig land, alla som vill kriga åker dit, öö? Nää men det jag menar är att det finns gott och ont här i Sverige oxå. Tillbaka till ämnet, jooo vad ville ja säga, aa justeee är 20 år gamal och ska börja plugga på universitetet någon gång i framtiden =)

Jag är väldigt Social, trevilg, envis ibland haha. Nää men sånt är livet faktiskt. Kommer att blogga om allt, komentera allt, , skriva olika skämt och im gonna to enjoy  :D

Ni kommer inte få veta hur jag ser ut annars det ska jag vänta med, lite privat ska det få bli i början, Heheh det får ni veta senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0