Tjena bloggen o alla som läser....

Idag har det oxå varit fullt upp, vet ni tiden räcker inte till fattar inte varför :S Vaknade klockan 11:00 av att mobilen ringde (SAmma sak hände igår) och så bytte jag om, käka frukost och åkte in till stan.

Min syster köpte en sååå överdrivet snygg jacka från G-Star, vi blev helt kära i den. Ville oxå köpa den men jag o syrran kan inte gå med likadana jackor alltid haha =P Men den passade henne oxå, sååå fiiinn.

Syyran: Kolla fett fin
Kusin: Den ee snygg ju
Jag: Den är inte bara snygg, såååå jävllaaa heett alltså. KÖP DEN NU!
Syrran: mmmm...vänta....skkaa se.....JA, jag vill ha vinter nu? :D

Det roliga är när man köper något oförväntat faktiskt, man blir gladare.

Ni komemr få se en bild så snart som möjligt, bara jag får tillbaka min kamera off off och mobil kabel som jag har lånat ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0