Vårdcentralen och Solat

Idag var jag hos min nya husläkare hon var en bra läkare, jag blev nöjd. Förut hade jag en jätte dålig ja fattar inte hur hon har fått jobb alltså. Hon hade näsan uppee i luften och trodde hon ägde fast hon inte kunde något : S

I alla fall idag fick jag hjälp med mitt knä som jag har haft ont i jätte länge, min förra husläkare sa att det kommer att läka med tiden och förslog sjukgymnast, hallå? Iaf jag gick till en sjukgymnast med fick inget hjälp iaf, jag har fortfarande ont.
Min husläkare gav mig någon kräm man smeter på sitt knä i någon vecka. Det var något bättre ändå =)

Sen åkte jag och sola. Sååå brrun jag har blivit, älskar min färg alltså =)


Puss o hej för tillfället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0