Tjaa

Tjena Tjena..

Är tillbaka i stockholm, som tur alltså orkade inte vara i E-Tuna en dag till. Jag känner verkligen att E-Tuna är för liten stad för mig. Visst är det en liten mysig stad, men inte att bodär för mig.
I stockholm har jag allt jag vill ha, jag har min familj, mina närmaste kompisar och vem jag vill runt omkring mig. Älskar denna stad alltså <3

Jag inte bo där längre, jag vill gärna byta till Sthlm, men det är svårt =( Vet inte hur jag ska ta mig till, 2 år till? kommer jag klara? Som tur är, så har jag Sassa där, lilla söötis =) Vi har ju andra kompisar där oxå men vi umgås mest väl =)
När jag tänker efter har vi jävligt kul där i Etuna, haha så många minnen och roligt vi gör där =)

Det kanske är en period jag är så bitter, hoppas det löser sig efter en tenta jag längtat att få klara.

Tideen rullar i alla fall ;)

Kramar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0