Dagen e snart slut...

Och jag är helt slutkörd....

Man orkar verkligen inte göra något efte att man ha vaknat klockan 5:00. Det är jobbigt faktiskt.

Just nu praktiserar jag på sjukhus. Jag har tänkt på att bli sjuksköterska så jag hoppas det håller, mycket att göra kan ja förmedla, men kul är det....Och ännnnuuu roligare är det när man har fått svar på att man har klarat tentan=D Har en omtenta kvar och om jag klarar den, är jag världens lyckliga trroooo mig Haha=P

Jaa, just nu sitter jag själv. Sassa är på praktiken nu och ska jobba kväll =( Tråkkiiiitt.

Joo, Sassa är en nära vän till mig, vi träffades på utbildnngen här i eskilstuna, det blev bara så att vi blev skit bra vänner, de sa bara klick=D Haha.
Det visade sig att hon också bodde i stockholm, att vi hade gemensama vänner, var på samma födelsedag fast vi inte kände varandra, hon bodde på förorten där jag brukade vara när jag var yngre och mycket annat.
Världen är så liten.

Iallafall hon är en söt, rolig tjej som har samma humor som mig =D Det där rimmade=D
SOSSO SASSA MANDELMASSA. Hahaha det var så folk i utbildningen kom ihåg oss=D

Kommer beskriva många av mina vänner på bloggen, tycker det är intressant, sen skriver jag det för att dom betyder allting för mig. Älskar er systrar och bröder <3

Nu ska jag vila en liten stund.

Ha de bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0