De tre systrarna och tre bröderna <3

Nu ska ni få veta lite om mina bästa här på jorden =)

Lollo
Mimmi
Dodo
Zozo
John
Bashar

De är mina bästa och älskade. Jag tror inte jag skulle kunna leva utan dom. De har stått mig så nära vi har varit med varandra på de bra, dåliga, sorgsna och glada dagar <3

Lollo är syrran min, hon är den jag delar rum med=P Hon är den bästa syrran man kan ha utan tvekan. Det kan bli bråk hit och dit mellan oss, men det är inte något vi blir arga över i år, det tar ca 2 minuter och vi börjar prata<3

Mimmi är kusinen, hon är klockren älskar henne och det vet hon hoppas jag, visst mimmi?
Vi har blivit uppväxta med varandra. Hon är ingen kusin, hon är en syster, en kompis och den bästa man kan ha.
Vi kan lixom titta på varandra förstå varandra helt enkelt utan tvekan. Vi förstår varandra upp till 1000%. Likadant är det här, vi kan bråka och bli vänner efter någon sekund, det är det bästa med oss. Jag vill hennes bästa och säger alltid till henne vad som är rätt och fel, hon kan bli arg på mig, men jag vet att hon lyssnar ;), hoppas jag=P

Dodo, Hon är kompisen, men inte bara en kompis, hon är en syster hon är en bästa vän hon är den man har vid sin sida när man vill.
Vi är uppväxta med varandra och bor dörr vid dörr, alltså närmaste grannarna, det är det bästa, man behöver inte planera att man ska hem till varandra, vi är 5 Sekunder borta från varandra. Älskar dig och det vet du =)
Vi kan också se på varandra och förstå allting på direkt. Dodo är den jag kan bråka med och bli sams med direkt, för vi tar allt på skämt, hon kan bli sur när jag säger vad som är rätt eller fel, men hon vet att jag vill hennes bästa.

Det är likadant för mig, jag vet att de vill mitt bästa och jag lyssnar så gott jag kan, jag brukar vara "mamman" i gänget fär jag är äldst och de tror inte jag lyssnar på vad dom har att säga, men det är fel =) Vi vill varandras bästa helt enkelt =)

Zozo är min brorsa(Näst Yngsta, 92:a), han är den bror man måste ha hemma (Jag är store syrran hemma, kom ihåg det =P )
Bästa brorsan, han är social vet hur han ska hantera saker och ting. Bråka inte med honom, han har för kort stubin haha=P Älskar dig bror <3

John, Johnsson hahah det där namnet glömmer jag aldrig bror =P Han är envis kan jag tala om och jag kan bråka med honom men ändå har vi kommit så bra överens, han är klockren.
Johnsson brorsan älskar sina bilar, jag undrar när nästa bil ska köpas =D Haha han kan omvandla alla skämt till bil skämt haha.
Han är pålitlig och har stått vid min sida jätte mycket, älskar honom otroligt mycket <3

Bashar, Boshi 8ash8osha (Kashkosha), ett smeknamn=P Han är den bästa, söt och så känslig, bästa hjärtat. Han har också stått vid min sida otroligt mycket, det går inte att beskriva med ord.

Dom är en av de bästa händelserna i mitt liv, älskar dom att det inte går och beskriva med ord hur mycket de betyder för mig. Det spelar ingen roll om jag skriver kort eller långt, dom är inte som andra personer, de är de bästa som har hänt mig helt enkelt.

Vi sex är vänner tillsammans, jag, syrran, kusinen har i princip samma vänner och det är dem vi umgås med mest. Brorsan har andra polare, men han känner allihopa och har samma vänskap som vi har till dem personerna. Vi alla är iallafall jätte nära honom och vägleder honom allihopa =)
Det är skönt att vi alla känner varandra, vi är inte heller sånna personer som snackar skit bakom varandra, skulle aldrig kunna göra det, aldrig i hela mitt liv och inte dom heller, det är jag 10000% på ;)

Så nu fick ni en blick på vem jag umgås med iaf ;)

Loveeee<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0