Ingen rubrik =S

Haha, jag vet inte vad jag ska skriva för rubrik alltså.

Är hemma i bästa staden STOCKHOLM. Jag tror inte jag kommer att gilla andra städer än stockholm faktiskt, det är svårt och bo i en mindre stad och inte stockholm. Men jag har tålamod för min utbildning och sen är det stockholm som gäller för mig, här har jag allt och alla. Stockholm i mitt hjärta (nanannana) =P Jag trivs här helt enkelt=)

Åkte hem till Sthlm efter min tenta som man ska ha alla rätt på =S Om man missar någon slarv, klarar man inte av den, det är konstigt och jobbigt, så ångest har man. För min del tror jag att jag kommer göra om den, eftersom jag var inte förberedd till denna tenta =(

Såå nuu ska jag få i mig lite mat=)

Peace & Love ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0