Lev dagen så som den vore sista.

Jaa bloggen, de va länge sen jag skrev här inne, jag bara kände det helt plötsligt, att ja vill skriva ner mina känslor, skriva ner det jag tycker, tänker om igen på en blogg. Det spelar ingen roll om någon läser eller inte!
Man måste få sina känslor ner skrivna i bloggen, det är viktigt faktiskt.


Här kan ja skriva ner mina känslor utan att någon sätter stopp för mina egna åsikter, igen gör mig mig illa med ord i bloggen. Det är ganska skönt faktiskt.

Jag får väl välkomna mig till bloggvärlden igen, det händer mycket i mitt liv fast jag inte inser det.
Ena dagen är man glad, andra dagen hör man att någon i släkten har dött, ena dagen vet man inte om man ska skratta eller gråta. Följ med mig så får ni se mitt liv i min lilla blogg som jag uppskattar väldigt mycket=) 

Lev dagen så som den vore sista, hjälp människor så som världen kommer att gå under imorgon!

Kraam

Sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0