Njuter just nu en söndagskväll

Heeej

Det har varit en lång dag idag, vaknade klockan 7.00 för att åka till kyrkan idag för mässa och för en minnesstund för min kusins farmor som avled för två veckor sedan.
Det var jätte många i kyrkan av vänner och släkt de har även kommit för att dela minnesstunden med oss i kyrkan. Tack allihopa för att ni var närvarande.

Efter en fin mässa åkte vi hem till min faster och nu är jag hemma. Vi va där från klockan 12:00 till klockan 22:00.Många tycker att det är långt och hur kan man vara hemma hos sn faster så länge, say what? Men för vår del så älskar vi våra fastrar, det går inte och besriva hur mycket vi älskar dom. Med vi menar jag min familj.
Vi är två systrar och två bröder, en mamma och pappa.

Jag kallar inte mina fastrar för släktingar, dom är min familj så som min mamma och pappa. Vi har blivit uppväxta med det och det är något jag kommer att bära med mig hela livet lång.
Vår familj är en familj som håller ihop "Ta i Trä" "Ta i Trä", har tre fastrar och farsan är ända sonen. Två av dom är gifta och den tredje är inte gift, hon kallar vi för vår andra mamma =D Älskar dom alltså. <3
Sist men inte minst ska jag nämna min älskade farmor, hon är den bästa farmorn i denna värld <3

Mer kommer senare, men inte nu =)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0