Paus. . . .

Hello Bloggläsare, allt väl med er?

Jag mår sisådär vet inte varför jag har ont i näsan (Näsmusslorna), jag har en bula höger om näsan, det syns inte med den känns =S
Har förut haft problem med andningen och gjort operation där de brände bort polyper och en annan operation där dem fixade mitt näsben så jag kunde andas ordentligt. Men det verkar som att det har kommit tillbaka och jag kan inte andas så bra igen =( Men bulan har jag aldrig fått förut. Måste till läkaren!

Nu har jag tagit lite paus från pluggandet och sitter här vid datorn. Jag saknade faktiskt att blogga. Har inte satt på datorn sen jag vaknade.
Snart återgår jag till pluggandet =)

En låt passar perfekt nu =)
Shululu. . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0