Tillbaka till bloggen & väntan på resan till Thailand!

Hej!

Såå nu är jag tillbaka igen till bloggen! Det var riktigt länge sen jag blogga. Annledningen till att jag bloggar är för att jag reser idag kväll till Thailand för praktik i 3 månader! Och jaaa, det är en riktig upplevelse är väldigt taggad för resan men samtidigt nervös. Det är inte enkelt för mig att lämna familj, vänner, släkt =( Gråtkalaset har börjat 1 vecka sedan, men hoppas det löser dig.

Jag kommer att dela med mig all upplevelse under 3 månader, hoppas jag hinner uppdatera er! =)


Ps. Jag kommer att sakna alla mina nära och kära, kan inte beskriva känslan :S

Nu ska jag kontrollera väskan ännu än gång så jag inte glömmer något.

Kramaaaaar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0